duminică, 25 ianuarie 2009

Juventus 1-0 Fiorentina

Un meci foarte frumos intre doua echipe foarte bune din Italia. Juventus a inceput furtunos meciul si a avut o sumedenie de ocazii insa nici Fiorentina nu s-a lasat mai prejos. Singurul gol al meciului a fost marcat de Marchisio dupa o pasa de geniu...bineinteles...a lui Del Piero. Tot capitanul lui Juve a ratat inca vreo 2 ocazii monumentale, Fiorentina replicand prin Gilardino, care a si inscris, insa golul a fost anulat pe motiv de offside. Desi sunt fan infocat Juventus, trebuie sa spun ca, din punctul meu de vedere, nu a fost offside si de asemenea Fiorentina a mai reclamat un penalty in prima repriza, la scorul de 0-0, insa aici este discutabil...De asemenea, a fost un meci al portarilor pentru ca acestia s-au facut remarcati, astfel salvandu-si fiecare echipa, 2 portari foarte buni : Gianluigi Buffon si Sebastian Frey. Per ansamblu, eu zic ca rezultatul este unul echitabil, tinand cont ca nu am vazut decat un rezumat de 5 minute, insa in acestea am vazut extrem de multe ocazii de poarta. Juventus isi continua astfel cursa de urmarire a liderului Inter Milano, in speranta obtinierii fotoliului de lider in Serie A

2 comentarii:

  1. Echitabil era dacă Juve câştiga cu 5-0 (scor imposibil totuşi în Italia) căci astfel nu-i mai auzeam gura lui Mutu cu performanţele lui în Serie A :)
    Oricum, eu zic că anul acesta poate fi a lui Juve dar e mult de muncă şi este necesară o consecvenţă draconică în rezultate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de acord cu tine ca poate fi anul lui Juve...si e exact cum spui tu...trebuie sa munceasca mult si sa fie foarte constanti...insa am incredere in ei...

    RăspundețiȘtergere