luni, 8 iunie 2009

Lituania 0-1 Romania

In sfarsit am mai batut si noi pe cineva...ma rog...teoretic Lituania nu e un adversar de speriat...dar dupa patania de la Cluj...ne-am cam concentrat pentru meciul de acolo...in fine...schimbarea de antrenor s-a dovedit benefica pentru nationala...am simtit gustul victoriei dupa multa vreme...Parerea mea e ca Razvan Lucescu a facut treaba buna si ca va face si de acum incolo...ii cunosc stilul de cand era la Rapid si imi place foarte mult ca stie sa uneasca vestiarul si sa implanteze in jucatori ardoarea si ambitia de care au nevoie...indarjirea cu care ar fi trebuit sa lupte la fiecare meci si cu care am fi fost pe locul 1 in grupa...Ma rog...sunt 3 puncte castigate si asta conteaza pana la urma...sa nu ne luam insa zborul prea devreme si sa ne gandim la calificare...intr-adevar, sanse mai sunt...dar ar trebui sa tacem si sa facem si apoi sa mai vedem cum vor fi treburile...Un meci pana la urma pe care l-am dominat din punctul meu de vedere si care trebuia castigat dupa cum a decurs jocul...parerea mea de rau e ca nu le-am dat mai multe...ca ocazii am avut...si totusi am castigat cu o echipa total schimbata fata de meciul tur...ei...ati vazut ca se poate? Ati vazut ca nu stam in Mutu, Chivu si Lobont?...jucatori de valoare avem...insa trebuie sa-i gasim...si nu stiu ce a fost atata tam-tam la Mititelu ca vai de mine nu au jucat Costea sau Bornescu...in loc sa zica multumesc ca i-a luat la nationala (totusi e o mandrie sa fii convocat la nationala), el se vaita ca n-au jucat...daca n-au jucat stie el selectionerul de ce n-au facut-o...ca doar de asta e acolo...gata...termin cu oltenii ca deja mi se face rau...pare un inceput bun al nationalei...sa vedem ce va fi de acum incolo...eu sper la maximum de puncte...mai vorbim dupa terminarea preliminariilor...

2 comentarii: